Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor

Activitati desfasurate:

  • Alegerea procedurilor de atribuire;
  • Publicarea extraselor din PAAP in SICAP;
  • Actualizare PAAP;
  • Elaborarea Documentatiei de atribuire, respectiv a fisei de date a achizitiei, modelelor de formulare;
  • Elaborarea strategiei de contractare pentru procedurile de achizitie publica;
  • Asistenta si suport pentru elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari catre ofertanti;
  • Consultanta, suport si elaborarea evaluarii ofertelor tehnice si la intocmirea rapoartelor de conformitate ale propunerilor tehnice;
  • Consultanta si suport la evaluarea factorilor de atribuire si la stabilirea punctajului pentru oferte;
  • Elaborarea raportului procedurii de atribuire;
  • Intocmirea dosarului achizitiei publice;
  • Asistenta in perioada de derulare a procedurii de atribuire;
  • Transmiterea in SICAP spre validare de catre ANAP a documentatiilor de atribuire / a anunturilor de participare / participare simplificata / a raspunsurilor si/sau a solicitarilor de clarificari / a anunturilor de tip erata / a declaratiei privind participantii la procedura / a deciziilor CNSC / a aunturilor de atribuire;
  • Identificarea produselor/serviciilor/lucrarilor in catalogul electronic al SICAP;
  • Alte activitati de asistenta si suport in domeniul achizitiilor publice necesare institutiei;
  • Consultanta pentru stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor si stabilirea criteriului de atribuire si generare DUAE.